Megosztás

A koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzetben a kiemelt figyelmet igénylő gyerekek távtanításának megszervezése óriási feladat a szakemberek és a családok számára egyaránt. Az SNI tanulók méltányos oktatásához szükséges feltételek biztosítása a megváltozott körülmények között teljesen más elvárásokat és megoldásokat igényel, mint a többlettámogatás intézményekhez kötött rendszerében kialakult gyakorlat. A Digitális Pedagógiai Módszertani Központ azoknak az intézményeknek, pedagógusoknak, gyógypedagógusoknak, fejlesztő pedagógusoknak szeretne az alábbi írással segítséget nyújtani, akiknek tanítványai speciális, sok esetben problémákkal halmozott helyzetben vannak.

Az elmúlt hetekben az intézmények, pedagógusok, szülők, tanulók a digitális technológia és pedagógia kínálta számtalan megoldással, eszközzel, tartalomajánlással találkoztak. A sajátos nevelési igényű gyerekekkel, tanulókkal foglalkozó intézményeknek, pedagógusoknak, gyógypedagógusoknak ebben az időszakban – attól függően, hogy a korábbiakban milyen mértékben alkalmazták a digitális eszközökkel támogatott tanítási-tanulási, fejlesztési lehetőségeket – további szerteágazó és specifikus szempontokat is figyelembe kell venniük. A digitális munkarend eddigi tapasztalatainak mérlegelésével igyekszünk olyan javaslatokat megfogalmazni, amelyek az SNI gyerekek, tanulók külön- vagy együttnevelésében részt vevő intézmények és pedagógusok, gyógypedagógusok, utazó gyógypedagógusok számára is hasznosak lehetnek.

További részletek: https://dpmk.hu/2020/04/14/sajatos-nevelesi-igenyu-sni-gyerekek-tanulok-digitalis-munkarendje-modszertani-ajanlasok/?fbclid=IwAR3LQhJg1M_wb5xQcG7BQEI3AXgYX3b9rZ-t9AxolnhslKq0PwHzIlnaa5Q

 

 

Forrás: https://dpmk.hu/2020/04/14/sajatos-nevelesi-igenyu-sni-gyerekek-tanulok-digitalis-munkarendje-modszertani-ajanlasok/?fbclid=IwAR3LQhJg1M_wb5xQcG7BQEI3AXgYX3b9rZ-t9AxolnhslKq0PwHzIlnaa5Q